بلاگ

بهترین برند قفل در ایران + بهترین مارک قفل ایرانی

بهترین برند قفل ایرانی

قفل های فلزی، در ایران توسط برند‌های مختلف قدیمی و تازه تأسیس به تولید رسیده‌اند. بیشتر متقاضیان این محصولات، برای خرید انواع قفل فلزی، قدیمی‌ترین برند را انتخاب می‌کنند که امتحان خود را پس داده‌اند. بهترین و قدیمی‌ترین برند قفل فلزی در ایران، برند گیرا می‌باشد که کیفیت ساخت بسیار بالایی را دارا می‌باشد. برای آگاهی از دلایل مهمی که برند قفل گیرا را به عنوان بهترین برند معرفی کرده‌اند با ما همراه باشید.

بهترین برند قفل فلزی ایرانی

قفل فلزی، باید توسط برندی تولید شود که علاوه بر داشتن تجهیزات تخصصی تولیدی برای داشتن خط تولید مجهز، از علم تولید مدرن نیز برخوردار باشند. در بین برند‌های ایرانی، برند گیرا توانسته است به هر دو عامل موردنظر، دسترسی داشته باشد.

از سویی دیگر، تاریخچه طولانی تولید این برند، اعتماد و اعتبار بالایی را برای محصولات تولیدی قفل گیرا به وجود آورده است. برند گیرا از قدیمی‌ترین برند‌هایی می‌باشد که در تولید قفل فلزی در ایران فعالیت داشته است. از این رو شناخت کاملی از نحوه ساختار قفل‌ها، جنس متریال‌ها و همچنین نوع تجهیزات تولیدی دارد. این برند برای رضایت کامل مشتریان، گارانتی معتبری را برای محصولات مدرن خود اعمال کرده است. با این گارانتی، محصول بیمه می‌شود و در صورت خرابی ساختاری و مغزی، امکان تعمیر و تعویض آن وجود دارد. همچنین برای آشنایی با انواع قفل های دنیا  کلیک کنید.

بیشتر بخوانید
انواع قفل دوچرخه

مشخصات قفل گیرا

قفل فلزی به علت متریال اصلی فلزی که دارا است، بیشترین کاربرد را در محیط‌های باز و بسته برای قفل کردن دارا است. این نوع قفل‌ها در مدل‌های کتابی، آویز و قفل فرمان و زنجیری تولید می‌شوند که هر یک از لحاظ ظاهری دارای تفاوت مشهودی هستند. قفل‌های فلزی دارای حلقه‌ای مجزا می‌باشند که یک قسمت از حلقه برای قفل کردن محصول، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بنابراین حلقه تعبیه شده برای تمام قفل‌های فلزی، باید متحرک باشند تا استفاده از آن‌ها امکان‌پذیر باشد. حلقه و بدنه این محصولات، ترجیحا در یک متریال و با فلز مشخصی از جمله برنج، فولاد با آلومینیوم ساخته می‌شوند. اما قفل‌های مدرن با ایمنی بالاتر، از متریال‌های فلزی مختلف نظیر ترکیب برنج و فولاد بهره می‌برند که تأثیر بسیاری در ایمنی این محصولات دارد.

بهترین برند قفل فلزی ایرانی

ساختار قفل گیرا

تمام قفل‌های فلزی، دارای مغزی می‌باشند که جدیداً بیشتر این محصولات، برای ایمنی بیشتر از مغزی ساچمه‌ای استفاده می‌کنند. مغزی ساچمه‌ای برای قفل‌های کتابی و آویز کاربرد دارد. استفاده از روکشی با عنوان روکش فولادی سندبلاست برای روی بدنه تمامی قفل‌های مدرن گیرا، کیفیت ساخت بالایی این محصولات را نشان می‌دهد.

چرا که روکش موردنظر، خاصیت ضد اسید محصول را بالاتر می‌برد و از این رو، ایمنی قفل افزایش پیدا می‌کند. قفل روکشدار، جدا از نوع متریال و نوع مغزی قفل، با هرگونه اسید در درصد‌های مختلف، قابل شکستن و سرقت نیستند. پیشنهاد میشود برای اطلاع بیشتر و خرید قفل روکشدار در اینجا کلیک کنید.

انواع قفل گیرا

قفل های گیرا انواع مختلفی دارند که با یکدیگر به بررسی آنها میپردازیم:

  • قفل کتابی گیرا

قفل کتابی گیرا در نوع ساده، ضد سرقت و ضد اسید طراحی می‌شوند. مدل‌های ساده این محصولات، برای حفاظت‌های مهم استفاده نمی‌شود. بهتر است برای قفل کردن درب ورودی و خروجی یک مرکز فروش یا واحد ساختمانی، از مدل‌های جدید این نوع قفل استفاده شود که نتیجه بهتری دارد.

  • قفل آویز گیرا

قفل آویز گیرا نیز در سایز‌بندی مختلفی ارائه می‌شوند. سایز بسیار کوچک این محصولات، جزء کاربردی‌ترین قفل‌های سایز کوچک می‌باشد که در رنگ سفید و طلایی عرضه می‌شود. اما سایز‌های بزرگ این نوع از قفل نیز با فناوری نوین، طراحی شده‌اند که به صورت قفل ضد سرقت، ضد اسید، ضد برش و ایمن شناخته شده‌اند.

  • قفل فرمان و موتور سیکلت

قفل فرمان و موتور سیکلت نیز در نوع حرفه‌ای و ساده برای قفل کردن فرمان خودرو موتور سیکلت، مورد استفاده قرار می‌گیرند. نوع دیگری از قفل فرمان نیز وجود دارد که دارای طرح متفاوتی می‌باشد که برند گیرا، در تولید آن نیز با موفقیت ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید
قفل هوشمند بهتر است یا قفل دیجیتال؟

نحوه استفاده از قفل های گیرا

برند گیرا، به عنوان بهترین برند ایرانی، محصولاتی را تولید کرده است که راحت‌ترین نحوه استفاده را دارا می‌باشد. این محصولات در مدل آویز و کتابی، با کلید باز و بسته می‌شوند. گردش کلید در داخل مغزی قفل‌ها، روان و عالی می‌باشد و نیازی به فشار آوردن بیشتر به کلید نمی‌باشد. این کار به علت کیفیت ساخت بالای مغزی و طراحی مدرن ساچمه مغزی قفل می‌باشد. کلید‌های انواع قفل کتابی در نوع کامپیوتری، چهار پر ، سه پر و دو پر می‌باشند. بهتر است برای تهیه نوع مدرن محصولات برند گیرا، قفلی را تهیه کنید که از مغزی و کلید کامپیوتری برخوردار باشد.

تفاوت قیمت محصولات برند گیرا با برند‌های ایرانی دیگر

محصولات برند گیرا، با توجه به طراحی تخصصی و متریال درجه یک و گران قیمتی که دارا هستند، در میزان قیمت بسیار منصفانه‌ای عرضه می‌شوند. این امر را در مقایسه با محصولات دیگر برند‌ها می‌توان به طور کامل متوجه شد. قیمت مدل‌های مدرن محصولات برند گیرا، در مقایسه با نوع خارجی، تفاوت بسیار زیادی دارند. اما در مقایسه ساختاری، تفاوت چندانی مشاهده نمی‌شود و کیفیت قفل گیرا با کیفیت قفل‌های خارجی، کمابیش برابری می‌کند. از این رو خرید انواع قفل های گیرا در بین برند‌های ایرانی، بسیار معقول و منصفانه می‌باشد.

قفل آویز گیرا

خرید آنلاین قفل گیرا

انواع قفل های گیرا، در مدل‌های مختلف در سایت‌های فروش آنلاین عرضه می‌شوند. متقاضیان این محصولات می‌توانند در منزل و بدون مراجعه به مراکز فروش حضوری، مدل‌های مختلفی از این محصولات را تهیه کنند. اما افزایش فروش آنلاین این محصولات، احتمال فروش فیک را نیز بالاتر برده است.

بیشتر بخوانید
آشنایی با اجزای درب ضد سرقت

بنابراین لازم است علاوه بر اصالت کالای منتخب، به اصالت و اعتبار مراکز فروش منتخب را بررسی کرد. برای این کار حتماً سابقه فروش مراکز فروش آنلاین موردنظر بررسی شود و سپس آگاهی‌های لازم را از مدل موردنظر را به دست آورده شود. اطلاعات مفید درباره مدل ظاهری و ساختاری فنی قفل موردنظر را می‌توان از سایت‌های دیگر به دست آورد و آن را با بخش ویژگی‌های فنی درج شده در سایت فروش موردنظر، مقایسه کرد.

بازگشت به لیست

4 دیدگاه در “بهترین برند قفل در ایران + بهترین مارک قفل ایرانی

    1. sadaf estiri گفت:

      ممنون از کامنت شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *