1 2
  • قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی گیراتولز

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی گیراتولز به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب ‏‌سایت فروشگاه اینترنتی گیراتولز و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی گیراتولز از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

  • قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی گیراتولز منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی گیراتولز تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

  • سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

فروشگاه اینترنتی گیراتولز به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. فروشگاه اینترنتی گیراتولز متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی گیراتولز ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

  • تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود هنگام ثبت نام وارد نموده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات این سایت می‌پردازد.

  • ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

فروشگاه اینترنتی گیراتولز به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن  از ساعت 9 صبح الی 17 بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده
تا 24 ساعت بعد از ثبت سفارش بررسی و پیش فاکتور از طریق ایمیل ارسال می شود و طی 3 الی 4 روز کاری ارسال خواهد شد.

  • فروش و تحویل سفارش

مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر سفارش دهنده در فروشگاه اینترنتی گیراتولز درج شده و فروشگاه اینترنتی گیراتولز به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا (از جمله هزینه های مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد.

قبل از ثبت هرگونه سفارش ( از طریق وب سایت و یا تماس تلفنی ) ، ثبت نام درسایت الزامی است . ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش را برای استعلام ارسال نماید.

  • روش های پرداخت

روش پرداخت در فروشگاه گیراتولز فقط از طریق آنلاین و درگاه بانکی اینترنتی امکان پذیر می باشد.

  • روش های ارسال

سفارشات در شهر تهران توسط پیک موتوری و پست ارسال می گردند و هزینه ارسال خرید های بالای 3 میلیون تومان نیز رایگان می باشد. در سایر استان ها غیر از شهر تهران و شهرهای مجاور تهران ، سفارش ها فقط از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ارسال می گردد.

  • هزینه ارسال

هزینه ارسال سفارشات با پیک موتوری و پست جمهوری اسلامی ایران برای خریدهای زیر 3 میلیون تومان به عهده مشتری می باشد. هزینه ارسال سفارشات با پیک موتوری و پست جمهوری اسلامی ایران برای خریدهای بالای 3 میلیون تومان رایگان می باشد.

  • مدت زمان تحویل کالا

مدت زمان تحویل کالاها در شهر تهران با پیک موتوری حداکثر 2 روز کاری می باشد.

توجه:  سفارش های ارسالی شهر تهران به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا حوداث غیرمترقبه، در یک بازه زمانی 2 ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل می گردند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل سفارش حضور داشته باشند، در غیراینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد. 

  • خدمات پس از فروش

در صورت بروز ایراد و یا خراب شدگی در کالا، برای تعمیر قفل مورد نظر ، باید به صورت حضوری درب کارخانه مراجعه فرمایید. ( آدرس  و تلفن کارخانه در قسمت تماس با ما قابل مشاهده است.)

  • شرایط بازگشت کالا
  • کالای برگشتی می­ بایست در شرایط اولیه به همراه جعبه کالا باشد.
  • جعبه اصلی کالا و تمام اقلام همراه آن در شرایط اولیه و بدون آسیب ­دیدگی، پارگی، نوشته و برچسب اضافی باشد.
  • بازگشت کالا و واریز وجه منوط به دریافت کالا توسط شرکت قفل گیرا صنعت ستوده و تأیید واحد کنترل کیفیت مبنی بر رعایت تمام شرایط بازگشت کالا است.