بلاگ, راهنمای قفل آویز

راهنمای خرید قفل آویز گیرا+بهترین مدل ها+خرید با بهترین قیمت

راهنمای خرید قفل آویز

بهترین راهنمای قفل آویز گیرا را از سایت قفل گیرا می‌توانید مطالعه نمایید. قفل آویز، از سری قفل‌های درجه یک فلزی می‌باشد که نسبت به سایر قفل‌های فلزی، کاربرد جامع‌تری دارد. این قفل با حلقه دایره‌ای شکل و فلزی، برای قفل کردن ایمن انواع درب، پنجره و وسیله‌های متحرک استفاده می‌شود. برند قفل گیرا، جزء برند‌های تخصصی ایرانی در تولید قفل آویز می‌باشد. انواع قفل آویز با ساختار مختلف، توسط برند گیرا تولید می‌شود. برای آشنایی با نحوه خرید آنلاین این محصولات و شناخت انواع مختلف قفل آویز، ما را در ادامه همراهی نمایید.

مشخصات قفل آویز

در سال‌های اخیر، برای ایمن‌سازی وسیله‌های گران قیمت متحرک و غیر متحرک و جلوگیری از سرقت، از قفل های فلزی استفاده می‌شود. فلز آویز یکی از قفل‌های ایمن فلزی می‌باشد که برای قفل کردن انواع درب‌های ورودی و خروجی فلزی، چوبی، شیشه‌ای و… استفاده می‌شود. این نوع قفل، در سایز‌بندی مختلف طراحی شده است که سبب شده است خریداران با توجه به ایمنی مورد نیاز، سایز و نوع مناسبی از قفل آویز را تهیه کنند.

متریال اصلی این محصولات، فلز می‌باشد که امروزه در کنار فولاد از متریال برنجی و آلومینیومی در تولید مدل‌های مختلف قفل استفاده می‌شود. نوع برنجی این مدل از قفل، از نظر تراکم متریال و ایمنی، بسیار عالی می‌باشد و به دنبال آن، متریال فولاد و متریال آلومینیوم، رتبه‌بندی می‌شوند.

بیشتر بخوانید
قفل برقی چیست؟

ساختار قفل آویز

قفل آویز با توجه به اینکه در انواع سایز تولید می‌شود، از نظر ابعاد بدنه، دارای تغییر هستند و ارتفاع و سایز حلقه قفل، تغییری ندارد. ساختار مغزی این قفل‌ها، بسته به مدل محصول، دارای تفاوت می‌باشند که بهترین نوع مغزی قفل آویز، ساچمه‌ای و کامپیوتری می‌باشد. این نوع مغزی‌ها دارای حفره‌های مختلف با عمق متغیر می‌باشند که امکان باز شدن با سایر کلید‌ها را غیر ممکن می‌سازد.

گیرا بهترین برند قفل آویز

برند گیرا، جزء برند‌های معتبر و اصل ایرانی می‌باشد که سابقه طولانی در تولید و عرضه انواع قفل های کتابی و آویز دارد. این برند در طول سالیانی که فناوری دستخوش تغییرات مثبت شده است، با آن گام برداشته است و تولیدات خود را با بهترین روش تولیدی، انجام می‌دهد. متقاضیانی که به دنبال بهترین قفل آویز با برند اصل می‌باشند، می‌توانند با اطمینان محصولات برند گیرا را به عنوان باکیفیت‌ترین قفل‌های فلزی، تهیه و استفاده کنند.

انواع قفل آویز گیرا

برند قفل گیرا برای کاربردی ساخت محصولات تولیدی خود، انواع مختلفی از قفل آویز را با طراحی ظاهری و ساختار فنی گوناگون عرضه کرده است. ار انواع این محصول، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قفل آویز روکشدار

روکش سندبلاست ارائه شده روی این نوع قفل، آن را در برابر اسید و خوردگی محافظت می‌کند. بنابراین متقاضیانی که به دنبال قفل آویز ضد اسید هستند، می‌توانند سری قفل های روکشدار آویز را انتخاب و تهیه نمایند. توجه کنید که قفل‌های روکش دار، دارای سطح زیر و ناهمواری هستند که در صورت لمس بدنه قفل، این ناهمواری احساس می‌شود. برای مشاهده انواع و خرید قفل روکشدار گیرا کلیک کنید.

  • قفل آویز رمزدار

این نوع قفل، به جای استفاده از کلید برای باز و بسته کردن مغزی قفل، از غلطک‌های رمزی استفاده می‌کند. این غلطک‌ها به صورت سه عددی یا چهار عددی روی قفل تعبیه می‌شوند تا رمز‌های سه عددی و چهار عددی را برای ایمنی، اعمال شود.

  • قفل آویز ضد سرقت

این نوع قفل، در کنار استفاده از متریال فولادی، سخت کاری شده‌اند و از مغزی مدرن و ضد سرقت دارا می‌باشند. مغزی قفل های آویز ضد سرقت، کامپیوتری می‌باشد. کلید‌های کامپیوتری این نوع قفل‌ها به صورت سه عددی می‌باشد که در صورت گم کردن، نیازی به کپی کاری کلید‌ها وجود نداشته باشد.

  • قفل آویز برنجی

این قفل با متریال برنج تولید شده است که کیفیت بسیار عالی از قفل‌های آلومینیومی و فولادی دارد.

  • قفل آویز فولادی

بدنه و حلقه قفلی این محصول، از متریال فولاد با گرید مختلف، به تولید رسیده است.

  • قفل آویز آلومینیومی

استفاده از آلومینیوم درجه یک برای تولید بدنه اصلی این قفل‌ها، توسط برند گیرا انجام می‌شود. توصیه می‌شود برای فعالیت‌های ساده‌تر، از قفل آویز آلومینیومی استفاده شود. چون ایمنی پایین‌تری نسبت به قفل‌های فولادی و برنجی دارد.

بیشتر بخوانید
قفل هوشمند بهتر است یا قفل دیجیتال؟

بهترین قفل آویز گیرا

قفل های آویز مدرن، با داشتن یک لایه روکش فولادی، می‌توانند محصول را در برابر انواع ابزار‌های برش کاری محافظت نمایند. همچنین این محصولات مقاومت بسیار بالایی را برای خوردگی دارد و فعالیت هرگونه اسید را خنثی می‌سازد. بهترین نوع قفل آویز، نوع روکشدار ضد سرقت و ضد اسید می‌باشد که بهترین مدل‌های آن “قفل آویز مدل ۰۲۸” و “قفل آویز کد ۰۳۲” هستند.

نکات خرید انواع قفل آویز گیرا

در هنگام خرید قفل آویز گیرا، باید به موارد مهم زیر توجه نمایید:

  • رطوبت محیط مورد استفاده از قفل را بررسی کنید. اگر محیط موردنظر خشک نبوده و رطوبت بالایی داشته باشد، توصیه می‌شود قفل های برنجی یا روکش دار را تهیه نمایید که نسبت به رطوبت مقاوم‌تر هستند.
  • حتماً به وزن محصول دقت کنید. سنگین بودن قفل آویز، نشانی از ضد برش بودن آن است و با ابزار ساده برش، نمی‌توان آن‌ها را برید و سرقت کرد.
  • طرح و نوع کلید قفل را بررسی کنید. کلید‌های دو پر جزء ساده‌ترین کلید‌هایی این محصولات می‌باشند که به راحتی کپی می‌شوند. بهترین نوع کلید برای ایمنی قفل، کلید کامپیوتری می‌باشد.
  • اگر وسیله محافظت شده شما دارای ابعاد کوچک ولی گران قیمت است حتماً نوع ضد سرقت و ضد اسید قفل آویز را در سایز کوچک تهیه کنید که ایمنی بهتری را داشته باشد.
  • حتماً قطر و اندازه سوراخ حلقه درب، پنجره و… را اندازه‌گیری کنید و مدلی از قفل آویز را تهیه کنید که دارای قطر حلقه‌ای مناسب با اندازه سوراخ حلقه درب و پنجره باشد. در این صورت قفل کردن درب و پنجره و… به راحتی انجام می‌شود.
  • حتماً محصول را از مراکز فروش معتبر محصولات قفل گیرا تهیه کنید که محصولی اصل و اورجینال با برند گیرا در اختیار شما قرار بگیرد. محصولات فیک گیرا، ایمنی مناسبی ندارند.
بیشتر بخوانید
قفل مگنتی چیست؟

خرید آنلاین قفل آویز گیرا

قفل آویز برند گیرا در انواع مختلف، در مراکز فروش غیر حضوری عرضه می‌شوند که قیمت فروش متفاوتی را نیز دارا هستند. در هنگام تهیه آنلاین این محصول، حتماً از سابقه فعالیت فروشگاه آنلاین اطمینان حاصل کنید و محصولات آن‌ها را از نظر اصالت کالا، بسنجید. شما می‌توانید با ارتباط‌گیری مستقیم با کارشناسان فروش سایت‌های عرضه‌کننده قفل های گیرا، اطمینان لازم برای خرید را به دست بیاورید.

1 دیدگاه در “راهنمای خرید قفل آویز گیرا+بهترین مدل ها+خرید با بهترین قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *