بلاگ, راهنمای قفل کتابی

راهنمای خرید قفل کتابی گیرا🔒هرآنچه باید از قفل کتابی بدانید

خرید قفل کتابی گیرا

قفل کتابی گیرا از محبوب‌ترین و شناخته شده ترین انواع قفل کتابی در ایران و خارج از کشور می‌باشد که در مدل‌های فنردار و بدون فنر، سختکاری شده و از جنس برنجی یا روکشدار آلومینیومی بسیار بادوام و مقاوم در برابر ضربه و برش می‌باشند.  در ادامه انواع قفل کتابی، موارد استفاده، پرفروش‌ترین و بهترین مدل های قفل های کتابی ضدسرقت و ضد اسید از برند معتبر قفل گیرا و راهنمای خرید قفل کتابی گیرا از صفر تا صد آن‌را معرفی می‌کنیم. برای مشاهده انواع، قیمت های روز و خرید قفل کتابی گیرا کلیک کنید.

بهترین-مدل-قفل-کتابی-گیرا

قفل کتابی چیست؟

قفل کتابی، با داشتن بدنه‌ای با پهنای کم، در حالت کتابی و پرسی به تولید رسیده است. با توجه به ساختار ظاهری این قفل، استفاده از آن در مقایسه با انواع قفل های آویز، بسیار آسان و راحت می‌باشد. استفاده از میله قفلی صاف و ضخیم در این محصول، ایمنی آن را نسبت به قفل‌های دیگر افزایش داده است. از این رو بهره‌گیری از آن برای قفل کردن درب‌های مراکز مهم، امری معقول می‌باشد. درباره قفل کتابی چیست بیشتر بخوانید.

گیرا بهترین برند قفل کتابی در ایران

امروزه اندک برند‌هایی در حیطه تولید قفل های کتابی و آویز شناخته شده‌اند که این موضوع به سبب دستاورد‌های عظیم و قابل توجهی است که به جهت رعایت اصول مراحل ساخت و طراحی، محقق شده است. برند گیرا یک برند ایرانی محبوب می‌باشد که محصولات آن، نه تنها در ایران بلکه در جهان نیز به شهرت رسیده است. کیفیت ساخت فوق‌العاده محصولات برند گیرا، به جهت به کارگیری بهترین متریال‌های سخت و ایمن می‌باشد.

بیشتر بخوانید
قفل درب آهنی چیست؟

قفل های کتابی گیرا، از سری قفل‌های کاربردی می‌باشد که در بین محصولات متنوع برند گیرا بسیار پرفروش هستند. مدل‌های مختلف قفل های کتابی گیرا، دست انتخاب را برای متقاضیان این محصول باز گذاشته است تا طبق نیازی که به این محصول دارد، ، مدلی مناسب با کیفیت و قیمت عالی را تهیه کنند. اما برای شناخت بهترین مدل محصولات مطابق با ویژگی‌های قفل درخواست شده، توصیه می‌شود ابتدا از بهترین نوع این قفل‌ها اطلاع یابید و با مقایسه مشخصات ساختاری و فنی قفل‌ها، بهترین نوع آن را برای خرید انتخاب نمایید.

 

انواع قفل کتابی گیرا

قفل های کتابی گیرا در چهار نوع ساده، روکش دار، ضد سرقت و ضد اسید به تولید رسیده‌اند. هر دسته آن‌ها، دارای زیرمجموعه‌ای متعدد از مدل‌های مختلف قفل می‌باشد که از لحاظ نوع مغزی، نوع آبکاری، جنس متریال و… دارای تفاوت‌های آشکاری هستند.

  • قفل کتابی برنجی(ساده)

این قفل با داشتن معمول‌ترین سختی متریالی و ضخامت، در نوع قفل ساده معرفی می‌شود. این قفل‌ها ضمن برخورداری از ایمنی مناسب، دارای کلید‌های دوپر یا چهارپر می‌باشند که جزء ساده‌ترین مغزی و کلید‌ها هستند. افرادی که به دنبال قفل‌های کتابی ساده و در عین حال ایمن می‌باشند و خواهان پرداخت هزینه مناسب برای خرید هستند، توصیه می‌شود از مدل‌های ساده قفل کتابی استفاده نمایند.

  • قفل کتابی روکشدار

قفل های روکشدار تجربه طولانی تولید را در خط تولید برند گیرا داشته‌اند. استقامت بدنی این نوع قفل‌ها، نسبت به قفل‌های ساده و… بسیار بالا می‌باشد. چرا که استفاده از یک لایه روکش در نوع آبکاری روی بدنه اصلی کار، سبب تراکم ساختاری متریال اصلی محصول می‌شود. برای مشاهده محصولات، قیمت و خرید انواع قفل کتابی روکشدار کلیک کنید.

بیشتر بخوانید
انواع قفل موتور سیکلت ضد سرقت و ضد اسید

روکش مورد استفاده از این نوع قفل، از متریال آهن می‌باشد که در عرصه قفل های کتابی با نام سندبلاست مورد شناخت قرار گرفته است. سندبلاست با جنس آهنی، حالت زبر و تیشه‌ای را به بدنه اصلی قفل القا می‌کند که این حالت در هنگام لمس با دست، به سادگی مورد تشخیص قرار می‌گیرد. در این صورت اعمال خط و خش و ضربه‌های خطی عمیق روی بدنه قفل باقی نمی‌ماند و حفظ زیبایی آن را نیز در طولانی مدت افزایش می‌دهد. بیشترین مدل‌های قفل کتابی روکش دار گیرا، دارای مغزی برنجی هستند که کیفیت و عملکرد قفل را در طولانی مدت حفظ می‌کند. مغزی‌های برنجی، بهترین مغزی‌های موجود برای قفل های ضد سرقت می‌باشد.

  • قفل کتابی ضد سرقت

این نوع قفل‌ها با عنوان ضد سرقت، کارکرد دقیقی از ایمنی قفل را بیان می‌کنند. طراحی مغزی درجه یک، طراحی کلید ویژه کامپیوتری و یا دوشیار و همچنین بهره‌مندی از متریال فولادی یا برنجی، از مزیت‌های گسترده این مدل از قفل‌ها می‌باشد. مغزی‌های ضدسرقت این محصول، ناهماهنگی زیادی با ابزار‌های کلیدی و غیر کلیدی مختلف دارند و تنها با کلید منحصر به فرد خود، باز می‌شوند. از این رو ضد سرقت بودن آن‌ها، امری تأیید شده می‌باشد. کلید‌های استفاده شده برای این مدل از قفل های گیرا نیز دارای حفره‌های متعدد با عمق کوتاه و زیاد می‌باشند که ساخت نوع فیک آن‌ها برای کارکرد مغزی قفل جهت سرقت، بسیار سخت و زمان‌بر است.

  • قفل کتابی ضد اسید

برند گیرا در تولید انواع قفل های ضد اسید به موفقیت بسیار بالایی دست یافته است. به طوری که مدل‌های متعددی از قفل کتابی ضد اسید گیرا در بین مدل‌های برند خارجی و جهانی قرار گرفته‌اند. این محصولات با داشتن مغزی برنجی و بدنه‌ای برنجی یا فولادی، در برابر انواع مواد اسیدی، مقاومت بسیار عالی را از خود نشان می‌دهد. خوردگی مغزی برنجی برای باز کردن آن در سرقت، با استفاده از انواع مواد اسیدی صورت می‌گیرد. لذا برند گیرا برای تکمیل مدل‌های کاربردی قفل کتابی، نوع ضد اسید آن را نیز طراحی نموده است که حرف اول را در امنیت می‌زند.

بیشتر بخوانید
قفل هوشمند چیست؟ویژگی و مزیت های قفل هوشمند

بهترین مدل قفل کتابی گیرا

از جمله پرفروش‌ترین و بهترین قفل های کتابی گیرا در زیر معرفی می‌شوند که در نوع ضد سرقت، ضد اسید و روکشدار می‌ باشند. پس از مشاهده انواع محصولات می‌توانید برای مشاهده هر محصول کلیک کنید. برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر از بهترین قفل های کتابی گیرا کلیک کنید و مشخصات کامل تمامی مدل های ضد سرقت و ضد اسید را مشاهده نمایید.

  1. قفل کتابی گیرا کد 017
  2. قفل کتابی گیرا کد 018
  3. قفل کتابی گیرا کد 020
  4. قفل کتابی گیرا کد 023
  5. قفل کتابی گیرا کد 027
  6. قفل کتابی گیرا کد 036
  7. قفل کتابی گیرا کد 038
  8. قفل کتابی گیرا کد 039
  9. قفل کتابی گیرا کد 040

خرید قفل بنر

دلایل انتخاب قفل کتابی گیرا

برند گیرا در استراتژی تولیدات خود از چندین مورد به عنوان مبنای پایه استفاده می‌کند که این موارد توانسته‌اند برای محصولات گیرا سطح قابل قبولی از کیفیت را در بازار قفل های فولادی و برنجی، به وجود بیاورند.

  • ترکیب کارایی مدل های قفل کتابی گیرا

در محصولات گیرا، آنچه مورد توجه متقاضیان آن می‌شود، ترکیب بسیاری از مدل‌های قفل کتابی برای تولید یک مدل منحصر به فرد می‌باشد. در واقع با بهره‌گیری از استراتژی تولید قفل ضد سرقت و قفل ضد اسید، محصولی را به تولید رسانده است که کاربرد ضد سرقت و ضد اسید را برای مکان‌های خاص ارائه می‌کند.

  • مقاومت در برابر ضربه

متریال فولادی استفاده شده در تولید قفل های ضد سرقت کتابی، جلوگیری از ایجاد خطر شکستگی برای قفل را امکان‌پذیر ساخته است. لذا ضربه‌های فوق قوی برای این نوع قفل‌ها، تأثیر ناپذیر خواهد بود.

  • افزایش ایمنی قفل ها
بیشتر بخوانید
معرفی انواع قفل خودرو

مکانیزم‌های قفل‌بندی انواع قفل های کتابی گیرا، استفاده از راه‌های مختلف سرقت از جمله کپی کلید، باز کردن مغزی و شکستن آن را غیر ممکن ساخته است. این امر در پی تقویت امنیت قفل های کتابی در راستای بهره‌مندی از تجربیات طولانی متخصصین این حوزه انجام شده است.

نکات مهم در خرید قفل کتابی گیرا

در خرید قفل کتابی گیرا باید مواردی را درنظر بگیرید تا خریدی مطلوب و در عین حال کاربردی را به دست بیاورید مهمترین نکات خرید این محصول به قرار زیر می‌باشند:

  • اصل بودن قفل گیرا

اصل بودن قفل های کتابی گیرا، ضمانتی مهم برای ماندگاری و طول عمر کارکردی محصول می‌باشد. حتماً از مراکز فروش معتبر و نمایندگی‌های اصل، آن‌ها را تهیه کنید. نمایندگی آنلاین این محصولات، مجموعه قفل گیرا می‌باشد که از نظر قیمت، بسیار مناسب‌تر از بازار می‌باشد.

  • همخوانی با کاربری مکان مورد استفاده

حتماً در انتخاب مدل‌های مختلف این محصول، کاربری مکان را درنظر بگیرید. به عنوان مثال محیط‌های آزمایشگاهی، نیاز ویژه‌ای به قفل ضد اسید دارند. درب‌های آهنی بزرگ انبار و فروشگاه‌های بزرگ نیازمند قفل ضد سرقت با متریال سخت هستند.

  • قابلیت تعمیر قفل

با خرید نمونه‌های اصل این محصول، می‌توانید از قابلیت تعمیر آن نیز استفاده کنید. هرگونه نیاز به تغییر توپی یا مغزی قفل در اثر تعمیر و… در قفل های کتابی گیرا امکان‌پذیر می‌باشد.

سخن نهایی

فروشگاه اینترنتی قفل گیرا برای متقاضیان این محصول، مدل‌های متعدد با کارکرد گوناگون را به صورت آنلاین شارژ نموده است. با شناخت ویژگی‌های قفل های کتابی گیرا، می‌توانید انتخابی درست را برای خرید این محصولات به صورت آنلاین داشته باشید. جهت نیاز به مشاوره، می‌توانید از کارشناسان مجموعه قفل گیرا، استفاده نمایید. تمامی قفل های گیرا ضد اسید و با دوام هستند.

بیشتر بخوانید
اهمیت روغن کاری قفل برقی

1 دیدگاه در “راهنمای خرید قفل کتابی گیرا🔒هرآنچه باید از قفل کتابی بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *