بلاگ, راهنمای قفل آویز

بهترین قفل آویز-بهترین مدل قفل آویز ضد سرقت+بهترین برند

بهترین قفل آویز

بهترین قفل آویز با داشتن حلقه منحنی شکل فلزی، برای قفل کردن انواع درب و پنجره و یا محافظت از وسیله‌های بزرگ و کوچک گران قیمت استفاده می‌شود. بنابراین با توجه به ارزشمند بودن لوازم، اهمیت ایمنی این قفل هم افزایش پیدا می‌کند. در این مطلب می‌خواهیم مشخصات بهترین مدل و بهترین برند قفل آویز ضد سرقت و ضد اسید را بیان کنیم تا بتوانید این محصولات را با بهترین کیفیت به صورت اینترنتی تهیه نمایید. همچنین امکان خرید هرکدام وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای قیمت و خرید قفل آویز گیرا کلیک کنید.

ویژگی های قفل آویز

قفل آویز، دارای بدنه‌ای کوچک و مکعبی می‌باشد که از متریال‌هایی نظیر فولاد، برنج، آلومینیوم و… ساخته شده است. این قفل، از حلقه‌ای نیم دایره برخوردار است که این حلقه، برای قفل کردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک سری این حلقه آزاد می‌باشد و در داخل حفره بالای مغزی قفل، قرار می‌گیرد و بسته می‌شود. برای باز کردن سری حلقه قفل آویز، از کلید و یا رمز استفاده می‌شود.

کلید و رمز، دو موردی هستند که به مغزی قفل، ارتباط دارند. مغزی استفاده شده برای ارائه نوع قفل‌ها، از کیفیت متفاوتی برخوردار هستند و ساختار ظاهری و فنی مختلفی دارند. بنابراین مغزی قفل کلید دار تنها با کلید باز می‌شود و مغزی قفل رمزی، با وارد کردن اعداد رمز تعیین شده برای قفل، باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید
دلایل باز نشدن قفل آویز چیست؟نحوه تعمیر آن

بهترین برند ایرانی قفل آویز

قفل های آویز در سراسر جهان با انواع برند‌های مختلف طراحی و ساخته می‌شوند. اما در ایران، برند‌های محدودی را می‌توان یافت که کیفیت ساخت بسیار عالی را دارا هستند. از بین برند‌های ایرانی معتبر و با سابقه، برند قفل گیرا را با اطمینان می‌توان معرفی کرد که محصولاتی درجه یک را با فناوری‌های جدید به تولید می‌رساند. قفل آویز گیرا را می‌توان در انواع مدل و کیفیت برای فعالیت‌های مختلف به صورت آنلاین و حضوری از مراکز فروش معتبر تهیه کرد.

بهترین مدل های قفل آویز گیرا

قفل های آویز نیز مانند سایر قفل‌ها، دارای کد اختصاصی هستند که در هنگام خرید، تشخیص راحت‌تری را امکان‌پذیر می‌سازند. در بین مدل‌های متعدد قفل آویز، می‌توان مدل ۰۲۸ و ۰۳۲ قفل آویز را به عنوان بهترین و کاربردی‌ترین مدل‌های قفل آویز معرفی کرد که کاربرد بسیار بالایی در فعالیت‌های مختلف دارد. این نوع قفل‌ها در نوع قفل روکشدار، ضد سرقت و ضد اسید هستند و در انواع محیط‌های رطوبتی و خشک، مورد استفاده قرار می‌گیرند. بدنه اصلی آن‌ها، سخت کاری شده است و با داشتن مغزی مدرن و حرفه‌ای، از کلید کامپیوتری برای باز و بسته شدن آن‌ها استفاده می‌شود.

قفل آویز گیرا کد 032

مدل های مختلف قفل آویز

قفل های آویزی، شکل ساده و ثابتی دارند. مدل‌های مختلفی از این قفل، از نظر ظاهر، بسیار شبیه یکدیگر هستند اما تفاوت آن‌ها می‌تواند در نوع رنگ، نوع مغزی، نوع متریال و طرح کلید باشد. قفل های آویز در نوع قفل ضد اسید، قفل ضد سرقت، قفل آویز روکشدار، دسته بلند و… می‌باشند که این مدل‌ها، کاربرد بسیار گوناگونی دارند. این محصولات از نظر متریالی نیز در سه دسته فولادی، برنجی و آلومینیومی تقسیم‌بندی شده‌اند. اما برای معرفی کاربردی‌ترین و بهترین مدل‌های این محصول باید به ایمنی قفل و نوع متریال آن توجه کرد. ایمنی بالای قفل می‌تواند محافظت خوبی را برای محصول موردنظر به وجود بیاورد. متریال درجه یک نیز عمر بالایی را برای قفل ایجاد می‌کند و دیگر هزینه بالایی برای تعویض سالانه قفل ایجاد نمی‌کند.

بیشتر بخوانید
نحوه تغییر رمز دستگیره دیجیتال

 مشخصات بهترین مدل قفل آویز

از بین مدل‌های مختلف این محصول، قفل آویز روکشدار، جزء بهترین مدل‌های این محصول شناخته می‌شود. این محصول دارای لایه‌ای سندبلاست با ضخامت معینی می‌باشد. این لایه، می‌تواند ایمنی قفل را در برابر انواع روش‌های سرقت، بالا ببرد. استفاده از انواع اسید برای از بین بردن بدنه مغزی قفل و باز شدن آن، با استفاده از قفل‌های روکشدار، بی‌نتیجه می‌ماند.

قفل روکشدار، از متریال برنج برای بدنه و مغزی استفاده می‌کند. در واقع قفل های روکشدار، نوعی مدرن قفل های ضد اسید می‌باشند. همچنین این نوع قفل‌ها به علت هزینه ساخت بالایی که دارند، در نوع ضد سرقت طراحی می‌شوند تا در برابر انواع برش و کلید‌های همه کاره برای سرقت، مقاومت بالایی داشته باشند. به طوری می‌توان گفت که قفل آویز روکشدار، یک قفل ضد اسید می‌باشد که نمونه‌های جدید آن، در نوع ضد سرقت طراحی شده‌اند.

مزیت استفاده از بهترین قفل آویز

قفل های آویز درجه یک با کیفیت ساخت بالا، دارای مزایای بسیار زیادی هستند. با آگاهی از انواع مزایای این محصولات، می‌توانید در خرید باکیفیت مدل این نوع قفل، تصمیم قاطعی را بگیرید.

  • در محیط‌های مرطوب، رنگ نمی‌زند.
  • کلید کامپیوتری و یا چهار پر اختصاصی دارد که قابلیت کپی ندارد.
  • از حلقه‌ای با قطر بالا و متراکم برخوردار است که حرکت روان و مناسبی دارد.
  • مغزی قفل به هیچ عنوان گیر نمی‌کند.
  • وزن به نسبت سنگینی دارند و از متریالی با وزن زیاد در ساخت آن‌ها استفاده شده است.
  • ضد ضربه، ضد برش و ضد اسید می‌باشد.
  • به علت داشتن بدنه‌ای زبر، به راحتی در دست جا می‌گیرد و قفل آن باز و بسته می‌شود.
  • در دمای بسیار سرد و بسیار گرم، مغزی و حلقه قفل، با کلید به راحتی باز و بسته می‌شود.
بیشتر بخوانید
10 روش در آوردن کلید شکسته از قفل چیست؟معرفی بهترین روش ها

قیمت بهترین قفل آویز

قیمت این محصولات با توجه به کاربردی و پرفروش بودن، بالاتر از سایر مدل‌های قفل آویز می‌باشد. اما توجه کنید که عوامل غیر مستقیم دیگری نظیر بالا رفتن نرخ ارز و… ، در افزایش قیمت آن‌ها تأثیرگذار می‌باشد.

خرید انواع بهترین قفل آویز

برند‌های تولید‌کننده انواع قفل آویز، محصولات منحصر به فردی را تولید می‌کنند که روش تولید با نوع ساختار آن‌ها با سایر برند‌ها متفاوت می‌باشد. برای خرید آنلاین بهترین قفل آویز ایرانی و خارجی، حتماً روش‌های تشخیص نوع اصل و فیک را فرا بگیرید و در هنگام خرید، تست لازم را انجام دهید. در صورتی که از روش‌های موردنظر آگاهی ندارید، بهتر است مرکز فروش معتبری را بیابید که رضایت مشتریان بالایی داشته باشد و اصالت محصولات عرضه شده را تضمین نماید. در این صورت می‌توانید این محصولات را در مدل جدید و درجه یک با برند‌های اصل به صورت آنلاین تهیه کنید.

1 دیدگاه در “بهترین قفل آویز-بهترین مدل قفل آویز ضد سرقت+بهترین برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *