بلاگ

بهترین قفل ضد سرقت و ضد اسید🔒معرفی کامل+مشخصات آن

قفل ضد سرقت و ضد اسید

قفل ضد سرقت و ضد اسید، در بازار داخلی و جهانی، به عنوان پر فروش‌ترین قفل‌های فلزی شناخته می‌شوند. این قفل‌ها، دارای متریال فولادی و برنجی هستند و از بهترین مغزی، بهترین روکش و بهترین کلید استفاده می‌کنند. ایمنی این قفل‌ها عالی می‌باشد. بهترین مدل‌های این محصول را باید با توجه به فناوری ساخت و برند آن‌ها انتخاب کرد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت  قفل گیرا، انواع قل های ضد سرقت و ضد اسید را مشاهده و با بهترین قیمت خریداری کنید. در ادامه این مطلب به مشخصات، کاربرد و انواع این نوع قفل‌ها می‌پردازیم.

مشخصات قفل ضد سرقت و ضد اسید

قفل های ضد سرقت و ضد اسید، همانطور که از نام آن‌ها پیداست، قفلی هستند که امکان سرقت آن‌ها بسیار کم می‌باشد و در برابر مواد اسیدی، خوردگی ندارند. این نوع قفل‌ها در صنعت، جزء ایمن‌ترین قفل‌های فلزی می‌باشند که کاربرد بسیار بالایی را هم دارند.

برای ساخت بدنه اصلی این محصولات، از فلزاتی استفاده می‌شود که تراکم بسیار بالایی دارند و با انواع ابزار‌های برش دستی و برقی، برش داده نمی‌شوند. برای ضد اسید کردن بدنه اصلی این قفل‌ها، از روکش مخصوص فولادی استفاده می‌کنند. این روکش، در برابر خوردگی بسیار مقاومت دارد و علاوه بر اینکه با اسید سوزانده نمی‌شود، دچار زنگ زدگی نیز نمی‌شود.

بیشتر بخوانید
بهترین قفل کتابی ضد سرقت و ضد اسید+خرید و قیمت

مغزی انواع قفل ضد اسید و ضد سرقت

برای مغزی این نوع قفل‌ها، از نوع کامپیوتری یا رمزدار استفاده می‌شود. مغزی کامپیوتری قفل‌های فلزی، ایمنی بسیار بالایی دارند و با سبب نوع طراحی خاص آن‌ها، قفل را ایمن‌تر می‌کنند. مغزی قفل رمزدار نیز، حرفه‌ای و جدیدتر می‌باشد و بدون استفاده از کلید، تنها با وارد کردن رمز عددی به صورت دستی، باز می‌شود. برخی از مدل‌های جدید این نوع قفل‌ها، در کنار داشتن مغزی رمزدار، از کلید نیز استفاده می‌کنند که حالت ترکیبی داشته و ایمنی بالاتری را دارا هستند.

انواع کلید‌های قفل های ضد سرقت و ضد اسید

کلید‌های این نوع قفل‌ها، باید با طراحی خاصی تولید شده باشند. کلید دو پر قفل‌های فلزی، از کلید‌های ساده‌ای می‌باشند که به آسانی می‌توان آن‌ها را کپی کرد و بدین ترتیب قفل را باز نمود. امروزه برای تولید قفل‌های ایمن ضد سرقت و ضد، از کلید‌های جدید کامپیوتری و یا چهارپر استفاده می‌شود. کلید‌های کامپیوتری، فقط برای یک مغزی کامپیوتری ساخته می‌شوند و نمونه کپی ندارند. در روی کلید، حفره‌های نامتقارنی وجود دارد که نمی‌توانند به آسانی آن‌ها را کپی کرد. بنابراین ایمنی بالایی را برای قفل به وجود می‌آورند.

انواع-قفل-های-ضد-سرقت

بهترین برند قفل ضد اسید و ضد سرقت

در بحث برند‌های قفل‌های ایمن، می‌توان برند‌های ایرانی را مورد بررسی قرار داد. برند‌های خارجی به سبب داشتن متریال باکیفیت و مراحل ساخت مدرن، کیفیت و ایمنی بالایی دارند. اما برخی از برند‌های ایرانی با محدودیت متریال، توانسته‌اند قفل‌های ایمن ضد سرقت و ضد اسید را طراحی و تولید نمایند.

در ایران، بهترین برند تولید‌کننده انواع قفل فلزی، برند گیرا می‌باشد که با تجربه چندین ساله در زمینه طراحی و تولید قفل‌های فلزی، موفقیت بسیار عالی را در بین برند‌های ایرانی به دست آورده‌اند. محصولات مختلفی از این برند با عنوان قفل ضد سرقت و ضد اسید به تولید رسیده‌اند که دارای تفاوت ویژه در مدل، ساختار فنی و کاربرد هستند.

بیشتر بخوانید
انواع قفل🔒آشنایی با انواع قفل های دنیا+راهنمای خرید و قیمت

بهترین مدل قفل ضد سرقت و ضد اسید

مدل‌هایی از قفل فلزی که کاربرد بسیاری دارند و با روش تولید جدید و مدرن ساخته می‌شوند، قفل‌ آویز و قفل کتابی می‌باشند. این نوع قفل‌ها در مدل ساده و حرفه‌ای طراحی می‌شوند که مدل‌های حرفه‌ای آن‌ها، از ویژگی ضد سرقت و ضد اسید برخوردار می‌باشند. همچنین برای اطلاع بیشتر از قفل های کتابی ضد سرقت، پیشنهاد می‌شود به مقاله بهترین قفل کتابی ضد سرقت و ضد اسید مراجعه کنید.

در برند گیرا، مدل‌های برتر قفل ضد سرقت و ضد اسید شامل موارد زیر می‌باشند:

  • قفل کتابی ۰۲۰
  • قفل کتابی ۰۳۶
  • قفل کتابی ۰۴۰
  • قفل آویز ۰۲۸
  • قفل آویز ۰۳۲

بهترین-مدل-قفل-ضد-اسید-و-ضد-سرقت

کاربرد این نموع قفل ها

این مدل از قفل‌های فلزی، به علت داشتن سایز متوسط و بزرگ، در فعالیت‌های صنعتی و غیر صنعتی امکان استفاده دارند. قفل کردن درب‌های فلزی، شیشه‌ای و چوبی بزرگ مراکز تولیدی و صنعتی، با استفاده از نوع قفل‌ها امکان‌پذیر می‌باشد. همچنین قفل درب‌های ورودی بزرگ و کوچک مجتمع‌های اداری، تجاری و مسکونی، با این محصولات انجام می‌گیرد.

تشخیص قفل اصل از فیک

برخی از قفل‌های خارجی با برند معروف، به صورت فیک ارائه می‌شوند. قفل‌های فیک، با متریال بسیار بی‌کیفیت و مغزی ناایمن به تولید می‌رسند اما شکل و ظاهر این نوع قفل‌ها، شباهت بسیار زیادی به قفل‌های اصلی دارد. از این رو تشخیص قفل فیک از اصل برای بسیاری از خریداران این محصول، کار سخت و دشواری است.

برای راحتی کار و اطمینان از اصل بودن قفل‌های انتخابی، بهتر است که مرکز فروش معتبری را برای خرید این محصولات انتخاب کنید. همچنین اطلاعات بسیاری مانند نام برند، شماره مدل و کد اختصاصی قفل‌های اصل را به دست بیاورید و در هنگام خرید، صحت اطلاعات موردنظر را بررسی کنید تا از اصل بودن آن‌ها آگاه شوید.

بیشتر بخوانید
10 روش در آوردن کلید شکسته از قفل چیست؟معرفی بهترین روش ها

خرید بهترین قفل ضد اسید و ضد سرقت

برای خرید قفل ضد سرقت و ضد اسید با برند معتبر، توصیه می‌شود نمایندگی فروش آن برند را برای خرید انتخاب کنید. در نمایندگی فروش، تمامی محصولات برند موردنظر در نوع اصل می‌باشند و با فاکتور و ضمانت و گارانتی، تقدیم خریدار می‌شوند.

شما می‌توانید نمایندگی فروش برند موردنظر را به صورت آنلاین پیدا کنید و خرید خود را به صورت اینترنتی، انجام دهید. حتماً توجه داشته باشید که قبل از خرید، برای مشاوره و انتخاب درست مدل قفل، با اطلاعات تماس سایت فروش، ارتباط بگیرید و مشاوره مستقیم و تلفنی را داشته باشید.

بازگشت به لیست

4 دیدگاه در “بهترین قفل ضد سرقت و ضد اسید🔒معرفی کامل+مشخصات آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *