بلاگ

قفل گیرا ساخت کجاست؟خرید+نقد و بررسی

قفل گیرا ساخت کجاست؟

برند گیرا یکی از برند‌های معروف و معتبر در تولید انواع قفل فلزی ضد سرقت می‌باشد. این برند در کشور ایران تأسیس شده است و دارای سابقه طولانی در تولید انواع قفل های فلزی می‌باشد. در این مطلب می‌خواهیم از تاریخچه برند گیرا و انواع محصولات کاربردی این برند، صحبت کنیم. برای مشاهده انواع محصولات قفل گیرا روی لینک کلیک کنید تا محصولات متنوعی از قفل آویز، قفل کتابی، قفل روکشدار و .. را مشاهده کنید.

برند گیرا، یک برند ایرانی

برند گیرا به عنوان اولین برند معتبر تولید‌کننده انواع قفل‌های فلزی در ایران شناخته می‌شود. این برند با سابقه شصت ساله تولید و پخش انواع قفل‌های درجه یک آویز و کتابی، به اقتصاد صادراتی کشور کمک بزرگی کرده است.

امروزه نیز این برند، با بهره‌گیری از متخصصان با تجربه و همچنین فناوری جدید، توانسته است فعالیت خود را در زمینه تولید قفل‌ها افزایش دهد. از این رو علاوه بر تولید بهترین و باکیفیت‌ترین قفل‌های فلزی ایرانی، صادرات محصولات تولیدی خود را نیز به انجام می‌رساند. در حال حاضر برند گیرا، یک برند ایرانی و جهانی می‌باشد که محصولات آن در سراسر دنیا عرضه می‌شود.

محصولات قفل گیرا

برند گیرا، در اوایل فعالیت تولید خود، قفل های آویز و کتابی را برای اولین بار در ایران به تولید رساند. بنابراین تخصص این برند در ارائه انواع مدل‌های کاربردی و جذاب قفل آویز و کتابی می‌باشد. در کنار این نوع قفل‌ها، قفل وسیله نقلیه مانند قفل فرمان و قفل پدالی نیز تولید می‌شوند که در نوع خود ساختار فوق‌العاده عالی و مدرنی را دارا هستند

  • قفل کتابی گیرا

دسته محصولات قفل کتابی به عنوان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات تولیدی این برند می‌باشد. انواع قفل های کتابی در نوع ضد سرقت، ضد اسید، رمزدار و… به تولید می‌رسند که هر یک از آن‌ها دارای مغزی قفل بسیار باکیفیتی هستند. درجه کیفیت و میزان امنیت این نوع قفل‌ها، براساس نوع کاربرد آن‌ها متفاوت می‌باشد. بنابراین در خرید این محصولات، حتماً به مدل محصول و همچنین ایمنی مغزی و بدنه آن‌ها دقت کنید. همچنین برای اطلاع بیشتر از قفل کتابی به مقاله قفل کتابی چیست مراجعه کنید تا با انواع آن آشنا شوید.

  • قفل آویز گیرا

محصولات قفل آویز نیز با مدل حلقه‌ای که دارا است، رایج‌ترین نوع قفل فلزی در بازار داخلی می‌باشد. برند گیرا نیز با بهره‌گیری از متریال درجه یک و تجهیزات تولیدی مدرن، انواع مدل و کیفیت قفل آویز را به تولید رسانده است. شما می‌توانید این محصول را در نوع ضد اسید، ضد سرقت و رمزدار در تنوع سایز تهیه نمایید. همچنین برای اطلاع بیشتر از قفل آویز به مقاله قفل آویز چیست مراجعه کنید تا انواع ان را بشناسید!

بیشتر بخوانید
نحوه تغییر رمز دستگیره دیجیتال

انواع قفل گیرا

بهترین مدل های قفل گیرا

در بین تولیدات متنوع برند گیرا، محصولاتی به عنوان بهترین شناخته شده‌اند که از متریال سخت کاری شده برخوردار باشند، روکش سندبلاست ضد اسید داشته باشند و مغزی آن‌ها در نوع ساچمه‌ای کامپیوتری باشد. این سه ویژگی در مدل‌های جدید قفل کتابی و قفل آویز این برند وجود دارند.

برای معرفی بهترین مدل‌های این محصول می‌توان مدل ۰۲۸، مدل ۰۳۲، مدل ۰۲۰ و مدل ۰۴۰ این محصولات اشاره کرد. تمامی مدل‌های ضد اسید و ضد سرقت قفل‌های گیرا، از مغزی کامپیوتری برخوردار هستند. این مغزی‌ها با داشتن کلید منحصر به فرد احتمال سرقت را بسیار پایین می‌آورند. همچنین متریال فولادی و برنجی این محصولات، امکان برش را برای سرقت از بین می‌برند.

راه شناخت نمونه اصل محصولات گیرا

با توجه به افزایش قیمت قفل‌های وارداتی در بازار ایران، قفل‌های ایرانی نیز با افزایش قابل توجهی از قیمت فروش مواجه شده‌اند. محصولات برند گیرا نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. بنابراین تولید و ارائه نمونه‌های فیک برند گیرا در بازار داخلی به اوج خود رسیده است.

از این رو لازم است متقاضیان این محصولات، برای تهیه نمونه‌های اصل و اورجینال این محصولات، به مراکز فروش معتبر مراجعه کنند. این مراکز فروش با داشتن مجوز فعالیت رسمی، نمونه‌های اورجینال این برند را با قیمت اصلی در اختیار خریداران قرار می‌دهند. بهتر است به مدل محصول منتخب و نشانه‌های برند گیرا روی بدنه قفل توجه کنید. با آگاهی از این دو مورد، می‌توانید اصلی‌ترین محصولات برند گیرا را تهیه نمایید.

قیمت انواع قفل گیرا

متریال و فناوری جدید مورد استفاده در تولید انواع قفل های فلزی، دارای هزینه بالایی می‌باشند. برند گیرا نیز در استفاده از بهترین متریال فولادی و برنجی و به کار بردن فناوری‌های پیشرفته در خط تولید، دریغ نکرده است. بنابراین هزینه تولید این محصولات، با توجه به افزایش نرخ ارز خارجی، بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید
دلایل باز نشدن قفل آویز چیست؟نحوه تعمیر آن

اما با مقایسه قیمت‌های محصولات گیرا با قیمت انواع محصولات خارجی، می‌توان به مناسب بودن قیمت این محصولات پی برد. محصولات خارجی گران قیمت در بازار داخلی، در رده کیفی برابری با محصولات برند گیرا قرار دارند. بنابراین توصیه می‌شود برای داشتن یک قفل باکیفیت و مدرن با قیمت فوق‌العاده استثنایی، محصولات برند گیرا را انتخاب نمایید.

خرید آنلاین قفل گیرا

تهیه آنلاین انواع مدل‌های قفل گیرا، از بهترین مزایای این برند می‌باشد. برند گیرا با داشتن نمایندگی‌های متنوع آنلاین در سراسر کشور، محصولات خود را با قیمت عالی و در نوع اورجینال، در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. خریداران این محصول می‌توانند با تهیه انواع محصولات گیرا از نمایندگی آنلاین این محصولات، دغدغه اصل بودن محصول را نداشته باشند و با بهترین قیمت، بهترین قفل ایرانی باکیفیت را تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *