بلاگ

مقایسه قفل گیرا با دیگر برند‌ ها🔒بهترین قفل دنیا را بشناسید!

مقایسه قفل گیرا با دیگر برند ها

برند گیرا، از برند‌های مشهور و معروف ایرانی می‌باشد که علاوه بر ایران،در خارج از ایران نیز شناخته شده می‌باشد. برند گیرا با ارائه انواع قفل کتابی، قفل آویز و قفل وسایل نقلیه (قفل فرمان و موتور سیکلت)، توانسته است بهترین کیفیت و ساختار را برای این محصولات ایجاد نماید. در ادامه به مقایسه ویژه قفل گیرا با دیگر برند‌های خارجی و ایرانی می‌پردازیم.

معرفی بهترین برند قفل ایران

قفل گیرا، یکی از برند‌های بسیار قدیمی ایرانی می‌باشد که تجربه طولانی‌تری در تولید و عرضه این محصولات دارد. در بین محصولات تولید شده این برند در طول سالیان دراز، کیفیت ساخت عالی به عنوان مهمترین امتیاز این برند، مورد توجه قرار گرفته است.با این حال، خط تولید این برند و روش طراحی و ساخت قفل‌های جدید و قدیمی آن، در طول این سال‌ها هماهنگ با پیشرفت فناوری بوده است.

طراحان قفل گیرا، با داشتن علم و تجربه کافی در این زمینه، از تکنولوژی‌های جدید برای طراحی قفل ایمن و باکیفیت استفاده کرده‌اند.هم اکنون با مشاهده مدل‌های جدید قفل های گیرا، به مدرن بودن روش ساخت این محصولات پی می‌بریم. این کار با مقایسه انواع محصولات خارجی با قفل های گیرا کاملاً تأیید می‌شود.

مشخصات قفل گیرا

برند گیرا، در عرضه انواع قفل کتابی با مدل‌های مختلف، قفل آویز در نوع ساده و حرفه‌ای و قفل‌های فرمان، به موفقیت بالایی رسیده است. در تولید هر دسته از این محصولات، از متریال درجه یک و روش ساخت نوین، استفاده شده است.قفل های ضد سرقت و ضد اسید گیرا، به عنوان جدیدترین و کاربردی‌ترین قفل‌های موجود در بازار داخلی، مورد توجه صنایع قرار گرفته‌اند. در فعالیت‌های صنعتی و غیر صنعتی برای حفاظت از محصولات ارزشمند، از مدل‌های جدید قفل گیرا استفاده می‌شوند که امنیت بسیار بالایی را نسبت به قفل‌های دیگر دارند.

بیشتر بخوانید
آموزش نصب انواع قفل درب

در تولید این محصولات، از انواع مغزی‌های کامپیوتری با متریال برنجی استفاده شده است که به عنوان مدرن‌ترین مغزی قفل های فلزی، شناخته می‌شوند.این مغزی‌ها به طور کامل توسط برند گیرا طراحی و ساخته می‌شوند که از نظر استاندارد، کاملاً مورد تأیید سازمان و مراجع ذیصلاح قرار گرفته‌اند. این مغزی‌ها با توجه به مدل قفل‌ها در نوع قفل آویز و قفل کتابی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تفاوت ساختاری قفل گیرا با دیگر برند‌ها

برند گیرا توجه بسیار زیادی به ماندگاری و طول عمر مصرفی بالای محصولات خود می‌نماید. از این رو سعی کرده است با استفاده از متریال‌های باکیفیت نظیر فولاد گرید بالا یا برنج، بدنه و مغزی محصولات خود را با مقاومت بالایی به تولید برساند. این کار برای برند‌های ایرانی، امری سخت و محدود می‌باشد.

چرا که استفاده از متریال‌های درجه یک در تولید قفل‌ها، سبب افزایش قیمت محصولات موردنظر می‌شود و بازار عرضه و تقاضا را بی‌رونق می‌سازد. اما برند گیرا با تخصص حرفه‌ای خود در زمینه تولید و اقتصاد، هزینه ساخت و فروش این محصولات را بسیار مناسب ساخته است و هیچگونه کاهشی را در درجه کیفی محصولات ایجاد نکرده است.

این برند، برای ضد سرقت کردن بیشتر مدل‌های جدید قفل کتابی گیرا، از متریال برنج استفاده کرده است. این متریال با بهره‌مندی از لایه آبکاری سندبلاست، به مقاوم‌ترین متریال برای مقاومت در برابر خوردگی تبدیل می‌شود. بنابراین مدل‌های قفل گیرا در نوع ضد سرقت، ضد اسید نیز می‌باشند.

تفاوت ساختاری قفل گیرا با دیگر برند‌ها

مقایسه کاربردی قفل گیرا با دیگر برند‌ ها

محصولات برند گیرا، با توجه به تخصصی بودن خط تولید کارخانه این برند، در مدل‌هایی به تولید رسیده‌اند که برای فعالیت‌های مختلف مناسب می‌باشند. مکان‌های مرطوب و خشک، درب‌های سنگین و سبک با متریال مختلف و… در ساخت این محصولات مورد توجه قرار گرفته‌اند. بنابراین متقاضیان می‌توانند با توجه به نوع فعالیت خود، قفلی مناسب و کاربردی را تهیه کنند. این ویژگی در محصولات برند ایرانی، کمتر دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید
تفاوت قفل هتلی آنلاین با آفلاین

بسیاری از خریداران با آگاهی از ساختار قفل های ضد سرقت، قفل های ضد اسید و همچنین قفل روکشدار، محصولی را می‌خواهند که از ویژگی‌های ساختاری هر سه نوع از قفل‌ها، برخوردار باشد. برند گیرا برخلاف سایر برند‌های ایرانی و خارجی، نیاز متقاضیان را می‌شناسد و مدل‌هایی را طراحی و تولید کرده است که می‌تواند ویژگی‌های ترکیبی داشته باشند و به عنوان قفل ضد اسید، ضد سرقت و روکش دار، قابل استفاده باشند.

تفاوت قفل گیرا با برند‌ های خارجی

برند‌های خارجی متعددی در تولید قفل‌های فلزی خوش درخشیده‌اند و به عنوان بهترین برند‌های قفل فلزی در جهان شناخته می‌شوند. اما این محصولات این برند‌ها، با متریال‌های درجه یک، مهندسی جدید و خط تولید بسیار پیشرفته به تولید می‌رسند. از سویی دیگر با مقایسه ساختار فنی و کیفی محصولات خارجی با محصولات برند گیرا، می‌توان شباهت بسیار زیادی را به دست آورد. از این رو برند گیرا در بازار داخلی، بهترین ارزش خرید را نسبت به برند‌های خارجی دارد.

تفاوت قفل گیرا با برندهای خارجی

مقایسه قیمت قفل گیرا با قفل های خارجی

از سویی دیگر، بحث اقتصادی برند‌های خارجی مطرح می‌باشد. قیمت فروش محصولات برند خارجی در ایران، بسیار سرسام‌آور است و ارزش خرید آن‌ها را پایین می‌آورد. خریداران با آگاهی از کیفیت ساختاری محصولات گیرا که شباهت بسیار زیادی به کیفیت ساختاری محصولات خارجی دارند، می‌توانند با قیمت‌های بسیار مناسبی، این محصولات را تهیه کنند.قیمت قفل های گیرا نیز به نسبت طراحی بدنه، جنس متریال، مدل قفل و کاربردی بودن آن‌ها، متفاوت می‌باشد.

قفل های برنجی ضد سرقت و روکش دار به عنوان گران‌ترین قفل گیرا معرفی می‌شوند که قیمت بسیار کمتری از قیمت قفل‌های خارجی با کیفیت متوسط دارند.قفل های آلومینیومی آویز این برند، قیمت بسیار مناسب‌تری دارند که در انواع ابعاد و سایز ارائه می‌شوند. افراد می‌توانند برای استفاده از قفل‌های قیمت مناسب، این نوع از قفل‌ها را از برند گیرا تهیه کنند.

بیشتر بخوانید
قفل شب بند چیست؟

خرید آنلاین قفل گیرا از سایت گیرا

مزیت بسیار فوق‌العاده برند گیرا، عرضه محصولات این برند در سراسر کشور می‌باشد. چرا که میزان مناسبی از انواع مدل‌های این محصول، تولید می‌شوند و به سراسر کشور پخش می‌شود در کنار آن، میزان صادرات بالایی از قفل های گیرا در طول سال به ثبت رسیده است.

متقاضیان این محصول می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه‌های عرضه‌کننده قفل فلزی، محصولات برند گیرا را به صورت آنلاین تهیه کنند. مراکز فروش آنلاین قفل گیرا، با ارائه نمونه‌های اصل و اورجینال این محصولات، امکان خرید آنلاین تمامی مدل‌های کاربردی برند گیرا را فراهم کرده‌اند.

1 دیدگاه در “مقایسه قفل گیرا با دیگر برند‌ ها🔒بهترین قفل دنیا را بشناسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *