بلاگ

بهترین قفل درب حیاط ضد سرقت+ایمن ترین قفل برقی را بشناسید!

بهترین قفل درب حیاط ضد سرقت

در این مقاله قفل گیرا که میخوانیم میبینیم که بهترین قفل‌ها برای درب حیاط را نمی‌توان دقیق بیان کرد. با توجه به محل زندگی افراد و آب و هوای جغرافیایی متفاوت می‌باشد. ولی با افزایش قفل‌ های برقی به درب‌ های حیاط، امنیت را به خانه‌ ها آورده است. بهترین نوع قفل برقی برای درب حیاط و پارکینگ قفل‌های برقی اتوماتیک و کله گاوی می‌باشند که آن‌ها هم انواع مختلفی دارند.

قفل برقی چیست؟

پیشرفت تکونولوژی راه خود را به خانه‌های ما باز کرده است. امروز می‌توانیم از وسایل الکترونیکی برای قفل کردن درب‌ها و امنیت بیشتر خانه‌هایمان استفاده کنیم. قفل برقی یکی از تجهیزات به روز می‌باشد که به درب‌های اتوماتیک پارکینگ اضافه شده‌اند تا امنیت بیشتری را داشته باشد. با درب‌های اتوماتیک هر کسی می‌توانست وارد خانه شود ولی با اضافه شدن قفل‌های برقی و ریموت دار فقط افرادی که ریموت دارند می‌تواند وارد ساختمان شوند و این کار باعث امنیت بالا برای هر خانواده می‌شود. قفل هوشمند نیز یکی دیگر از قفل هایی است که برای امنیت خانه مناسب است، برای اطلاع بیشتر از قفل های هوشمند پیشنهاد می‌کنیم که مقاله قفل هوشمند چیست را مطالعه فرمایید.

بیشتر بخوانید
قفل گیرا ساخت کجاست؟خرید+نقد و بررسی

انواع قفل برقی

قفل‌های برقی انواع مختلفی دارند:

  • قفل کلونی:

قفل‌های کلونی دارای یک بدنه و زبانه می‌باشند که بدنه آن از گالوانیزه و زبانه از برنج ساخته شده است. قفل‌های کلونی ساخته کشور ایتالیا می‌باشد به دلیل اینکه خیلی محبوب همگان قرار نگرفت دیگر وارد کشور نمی‌شود و به گونه‌ای حذف شد. از مزیت‌های قفل کلونی به این می‌توان اشاره کرد که در صورت نصب این نوع قفل برقی دیگر درب باز نمی‌شد و در صورت تصادف یا برخورد از جای خود تکان نمی‌خورد.

  • قفل زبانه دار:

قفل‌های برقی زبانه دار در وسط درب نصب می‌شوند و از طریق یک ضامن در غلاف قرار می‌گیرند و درب را بسته نگه می‌دارند. این نوع قفل برقی هم ساخت کشور ایتالیا می‌باشد. از مزیت‌های این نوع قفل می‌توان به نصب سریع و آسان آن اشاره کرد و بر روی انواع درب‌ها نصب می‌شوند.

  • قفل کله گاوی یا لاک پشتی:

قفل‌های برقی کله گاوی دارای روکش محافظ هستند که توسط یک کابل به مدار فرمان دستگاه وصل می‌شود. بدون نیاز به تنظیم و یا برنامه به صورت اتوماتیک کار می‌کند. این نوع قفل برقی محبوب همگان است. جنس قفل کله گاوی از گالوانیزه می‌باشد و دارای مقاومت بالایی می‌باشد و به صورت روکش دار و بدون روکش قابل استفاده می‌باشند.

انواع قفل برقی

قیمت قفل برقی درب حیاط

قفل‌های برقی درب حیاط قیمت‌های مختلفی دارند که با توجه به برند کیفیت و ابزاری که به کار برده شده است به قیمت‌های متفاوتی در بازار به فروش می‌رسند و به غیر قیمت خود قفل برقی، نصب و راه‌اندازی قفل برقی هزینه‌های جداگانه و متفاوتی دارند که باتوجه به شرایط و نوع درب به کار رفته شده تمام این هزینه‌ها برای هر فردی متفاوت می‌باشد به همین علت نمی‌توان قیمت دقیقی بابت خرید یک قفل برقی برای درب حیاط بیان کرد.

بیشتر بخوانید
قفل کتابی چیست؟کاربرد+بهترین برند و انواع قفل کتابی+خرید

بهترین قفل برقی درب حیاط

امنیت خانه با درب ورودی قفل و سیلندری که انتخاب می‌کنید حفظ می‌شود. اما با وجود گزینه‌های زیاد چگونه می‌توان بهترین قفلی را پیدا کنید که بتواند نیاز‌های شما را برطرف کند؟ قفل‌ها ابزار یا وسیله‌ای نیستند که شما هر روز بخواهید آن را تعویض کنید معمولاً شما زمانی قفل تهیه می‌کنید که خانه‌تان را بازسازی کرده باشید یا در حال ساخت خانه جدید برای خرید قفل برقی اقدام کنید در هر صورت باید در این مواقع حواستان باشد قفلی را انتخاب کنید که مناسب با درب ورودی منزل شما باشد برای مثال قفلی که برای درب چوبی انتخاب می‌کنید با درب آهنی متفاوت است.

درب منزل شما بر روی قفل تأثیر بسیاری می‌گذارد. شما بهترین قفل را هم تهیه فرمایید اگر بر روی درب ضعیف کار کرده باشید بی‌فایده است. برخی از درب‌های گاراژ در ساختمان‌های آپارتمانی که از ورق‌های فلزی ساخته شده‌اند که بسیار نازک هستند به راحتی می‌توان آن‌ها را برش داد و دستکاری کرد حتی بدون نیاز به لمس قفل.

بهترین قفل ضد سرقت برای درب حیاط

پرفروش‌ترین قفل‌های برقی که در بازار محبوبیت زیادی دارند

در اینجا ما چند نمونه از پرفروش ترین قفل های برقی را نام برده ایم:

• قفل برقی اکسیناژ

قفل برقی که جنس بدنه از فولاد و نحوه باز شدن قفل به صورت الکتریکی می‌باشد.

• قفل برقی تی اس‌ای

 مدل بیرون باز شو و جنس بدنه از آهن می‌باشد و نحوه باز شدن کلید دار است.

• قفل برقی سیزا

 جنس بدنه از فولاد و نحوه باز شدن کلید دار است.

بیشتر بخوانید
قفل کارتی چیست؟

• قفل برقی فایو استار مدل ایزو

جنس بدنه از آهن و نحوه باز شدن الکتریکی می‌باشد.

صنایع قفل گیرا با بیش از ۶۰ سال تجربه در صنعت قفل‌سازی و با بهره‌مندی از مهندسان باتجربه و کاربلد و کارشناسان این صنعت به طراحی و تولید انواع قفل‌های چه سنتی، الکتریکی، برقی مشغول می‌باشد. تمامی محصولات تولید شده یا وارداتی از باکیفیت‌ترین متریال ساخته شده است و همینطور محصولات تولید شده توسط صنایع گیرا مفتخر به دریافت گواهی تضمین کیفیت TUV آلمان و CEN اروپا می‌باشد. اگر قصد خرید قفل‌ های با کیفیت برقی برای درب حیاط یا پارکینگ خود را دارید صنایع قفل گیرا شما را در این زمینه همراهی می‌کند.

1 دیدگاه در “بهترین قفل درب حیاط ضد سرقت+ایمن ترین قفل برقی را بشناسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *